Voor evenementen zoals bijvoorbeeld de 12-uurs zeiltocht van de scouting willen we graag wat achtergrond-muziek hebben. Omdat sommige mensen de mogelijkheden van mijn antieke iPod te beperkt vinden heb ik op de oude mediacenter-PC van Rob & Monique een muziekdoosje ingericht. Niet omdat het ding zo'n wonderbaarlijke vlotte PC is, verre van zelfs, maar omdat 'ie lief en klein is en makkelijk is mee te nemen…
root@muziekdoosje:~# apt install vim mc fastfetch lshw lsscsi locate needrestart nfs-client nmap ethtool subnetcalc chromium chromium-l10n k3b strawberry clementine amarok vlc ttf-mscorefonts-installer screen